bakom mina solglasögon

Var iväg på stan en sväng igår, letade vårjacka till Elsa.
Ja, vill man inte ha en knallrosa så får man tydligen bli utan? Får granska internet istället.. 
Kom iaf hem med en ny mössa, solhatt, strumpbyxor samt solglajer till fröken :) Sötast i stan blev hon i dom :)



Idag skulle vi fått besök av Cattis, men blev inställt igen pga sjukdom. Fick istället en liten Jenny hit på en kaffi. Inte helt fel det heller ;)

Fortsätter friska till här hemma, nätterna blir bättre igen och hostan försvinner mer och mer. Ljuset i tunneln, så att säga.

Imorgon ska vi iväg och äntligen kastrera Corona. Har ju skjutit upp på det hela tiden, då jag inte gillar en sur katt med utegångsförbud. Men nej nu får det vara bra, hon kan inte knapra p-piller hela livet..



Imorgon ska jag även byta till sittdelen till vagnen, måste inse att hon växer. hum.. Är även dags att byta ut babyskyddet i bilen till den "stora" bilstolen. hujedamig..

Våran ugn gick sönder för ca en vecka sen också. Väntar på en ny del som vi beställt. Vad begränsad man blir utan ugn, faktiskt. Måste hela tiden fundera lite extra över vad man ska laga för mat. Vill ju baka också..

Vilket rörig inlägg. Lite så det är i min skalle nu med. När ska man egentligen kunna koppla in en extern hårdisk till hjärnan? Föra över mindre aktuellt minne. Det är ju liksom 2012.. Samt hur svårt kan det egentligen vara att tillföra lite mer timmar till dygnet? Come on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0