smoke weed everyday

Hostmedicin blev det, mollypect, och herregud vad söt hon var när hon satt där, lilla hon på stora britsen i bara strumpbyxorna, tittade med stora ögon på oss. sötstruten ♥ Ångrar så att jag inte förevigade det.
Charmade ihjäl alla också, jag fick uppmaningen att skaffa fler barn av läkaren haha "du vet, får man såhär söta barn så måste man skaffa flera" Hon var iaf toppenbra, hoppas vi får henne i framtiden också.
Skönt att det inte var värre än att hostmedicin kan lindra. Nu satsar vi på att tillfriskna.

Har även fått ladda mina batterier med lite fina tjejer, Blirren och Stjärten kom förbi, fina ni vad ni är bra ♥
Mera tjejer åt folket :)
På kvällen fick vi även lite besök av Tim & Anna-Karin, trevligt det med och kul att få träffa lite nära och kära kan jag känna!

Corona är lite trasig också, vet inte vad dendär vildingen har gjort nu men tittar endast på ena ögat numera.
Vi öppnade det andra för en undersökning men såg inget, var inte rött heller. Hoppas att det är bättre imorrn, annars blir det vet för hennes del.
OM jag önskar att hon bara kunde tala! Elsa med, men det kommer ju.. Hoppas hon inte lider allt för mycket, men ja med take på hur flitigt hon tigger så kan det ju inte vara för hemskt iaf.

Tror jag ska krypa ner bredvid min lilla skatt redan, ja är man sjuk så får man sova mellan mamma och pappa :)













Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för idag vännen min :) <3 väldigt fin bild på mig hörru ;) tömmer flaskan ;)

2012-03-07 @ 01:20:52
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0