host

Åh vad ledsen han blev igår, Danny.
Läste att han satsat galet mycket tid på denhär låten, samt en hel del pengar ur sin egen privata ficka.
Så det var väl väldigt mycket som spelade in, och han ville vinna lite för mycket kanske..
Aja, Loreen vann och hon var ju toppen. Hålla tummarna inför ESC i Maj nu då, men jag tror på denna låt faktiskt..

Idag har vi varit ut till stugan och grillat korv och plockat på tomten.
Såg ungefär ut som en tromb dragit förbi, grejer överallt. Pappa sa att han "inte hann med det i höstas".
Stugan är alltså, för er som inte vet, min pappas.
Där har jag spenderat större delen av somrarna när jag var liten..
Det var en jättehärlig dag, Elsa sov i sin sulky som vi packat med.
Smidigt förresten! Sätta ner henne i den, lätt och praktiskt.

Måndag imorrn då. Ser fram emot veckan, hoppas bara Elsa blir friskare och friskare.
J har vi lagt på soffan de senaste 3 nätterna, så har jag och fröken sprattlat omkring i våran säng.
Hon fortsätter hosta tills hon kräks, vi fortsätter tvinga i henne hostmedicinen och bara försöker vänta ut bacillerna. Nätterna är.. ja, sisådär.. Men tror hon sovit bättre utan att behöva ligga och svettas mellan oss.
Får se hur det blir ikväll, men hon brukar vakna av hostan innan vi ens hunnit lägga oss, och slutar med att vi måste ta upp henne då hon inte slutar hosta. Ja vi får se hur det blir inatt helt enkelt.. Men annars är hon pigg.



En frisk liten skit för några veckor sen. Det är kul att dricka vatten men inte svälja det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0