Men fy (försöker skriva ner mindre svordom...

imag1835_1329645 (MMS)

Men fy (försöker skriva ner mindre svordomar ;) vad dålig min mobilkamera har blivit :( pixlar sönder! Aja, det får funka helt enkelt. Tjugo underbara rosor kom J hem med i tisdags, jag som älskar blommor :) och choklad och jordgubbar också :) men tyvärr så tröttnade rosorna fort, fast jag tagit hand om dom. Så idag fick jag hänga upp dom på torkning. Har miljoner av torkade blommor, sparar allt jag fått tills dygnen fått flera timmar, då ska jag pyssla ihjäl mig :) Pappa är just nu i Filippinerna och jag har sån galen längtan dit! Vill också ju. Ja om några år kanske vi kan få följa med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0