happy times

Det är ju kul när hon härjar så mycket på natten så att hon är skitrött
när hon bestämmer sig för att det är morgon!
Somna om då, försöker jag med, men får vrålskrik tillbaka.
Jaha, upp och hoppa (nej, kravla sig upp ur sängen) då, lite gröt till oss sen så är det dags för första dagsvilan för att då är hon helt slut..
Vet inte vad hon hålls på med på nätterna egentligen, jo det vet jag ju visserligen, hon vill mysa och puppa.
Mm jättemysigt 6-7de (!!) gången!
Och J verkar inte förstå hur jobbigt jag tycker det är när hon håller på så..
"Men hon är ju hungrig, ge henne lite mat bara"
Så då blir ju jag irriterad på honom för det.. Ja det är ingen hit!
Jag längtar tills denna period (?) är över.. För det är väl en period det måste vara?
Nåt hon tränar på, har jag läst. Eller tillväxtperiod.. HURSOM så är det skit!

Så nu har jag precis lagt ner henne i vagnen för första vilan.
Vi ska ju till babycafet 12 idag. Så jag ville egentligen inte att hon skulle sova nu..
När vaknar hon? Kommer hon vara trött igen när vi ska gå?
Så hon inte är pigg och utvilad och blir uttråkad i vagnen när vi ska knata iväg.
Har egentligen ingen lust alls att gå iväg idag, min rygg tar död på mig.
Också en stor nackdel med nätterna, ligga i samma ställning (som ett jävla Z på sidan) med en dålig rygg.
Så idag är den värre än på väldigt länge. Rätt vad det är så ger den vika.
Kass hållning, otränad rygg, framtungt, samt dåliga ställningar..
Eller ja en just dålig ställning är det väl inte, men efter ett tag så måste jag få byta ställning, för det värker så galet. Men det håller inte Elsa med om, och jag kan inte somna om.. Så då får jag ligga där, i smärtor, irriterad och trött (stackars staaackars mig)..

Oj vilken intressant läsning kan jag känna..

Nu ska jag gå dö i nåt hörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0