fcuk-kassan

Försäkringskassan har f o r t f a r a n d e inte räknat ut vad jag ska få för ersättning.
Hur galet är inte det?
Jag började alltså skicka in papper om att jag ska gå på föräldrapenning i mars.
Ringde precis till försäkringskassan och hörde med dom hur lång tid det kan ta.
Ja, uträkningen kan ta upp till 30 dagar sa hon.
Jo, fast handläggaren ringde mig i mitten av juli, då hade han börjat kolla på mitt ärende, så det har passerat lite mer än 30 dagar..
"Jag ser att du har ringt in till oss tidigare"
Aajo..

Jag skulle vilja få en liten inkomst, tack..
Känner mig bitter, som gnäller om dethär.
Men allvarligt, hur lång tid kan det ta att räkna ut en människas ersättning?

Ja, nu ska dom iaf ringa upp mig inom 48 timmar.
jaha..?

spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0