Elsa två månader

Inatt var det 2 månader sen jag tog i så jag sprack (hehe). Ja, Elsa är alltså numera 2 månader. Grattis mammas <3 Det har hon firat med att sova. Från 2300 till 0800. Då bjöds det på frulle. Sedan 0900 till 1500. Galet vad trött man måste vara när man sover i 15 timmar. Nu äter hon sönder min stackars bröstvårta. Men det är klart, äter nog för glatta livet efter en sån nap :) Vi har alltså hunnit med tokmycket här hemma idag. Laddat batterierna lite :) ikväll ska J iväg igen. Han ska försöka att komma hem lite tidigare denna gång sa han ;)

Kommentarer
Postat av: william

söt header:D



Vad tycker du om mina Svartvita Modellbilder som jag har tagit på min vän Louise:D?

2011-10-08 @ 15:40:59
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0