andra oktober

Ja, igår såg vi klart filmen "Water for Elephants".
Sammanlagt grät jag 3 gånger. Eller var det 4? Supertöntig, det är jag!
Men jag tycker iaf att har ni en mysig höstkväll till övers så kan ni allt se den :)

I morse vaknade jag 8 av att mitt bröst värkte som fan. Jovisst, stenhårt var det. Bebis, vakna, dags för frulle! Livrädd för mjölkstockning är jag :P Men hon var så duktig och åt massor. Så mycket så hon hamna i matkoma, och sover fortfarande :P Haha! Så nu är det ju fullt igen, + att det andra är i stort behov av en tömning. Det är alltså snart dags för lite bebisväckning, myys <3

Så nu på förmiddagen har jag hunnit med en hel del, bl.a har jag lyckats klicka hem 2 st skor. Till mig själv. Jepjepp.
Ett par converse till våren, och ett par easytone till promenaderna.

Har jag förresten nämnt att mina fötter blivit större? Ohja. Det kan tydligen hända under (efter?) en graviditet.
Var ju så glad när svullnaden försvann, och jag äntligen kunde ha skor igen. Bara det att dom nu istället är för små på längden. Det är sjukt, alla mina skor :( Så nu behöver jag stl 41 på mina små skor. Som att stl 39/40 inte var tillräckligt stort.

Ja, bjuder på en bild på Elsa. Sitter på mobila internet (alltså internet i min tele) så det blir snålt, som vanligt. Tog flera minuter att ladda upp en bild. 

Hur lång tid ska det ta att leverera lite internet förresten? Alltid denna väntan...


Träffade Robin "Räkan" häromdagen i affären, han sa "haha har ni fixat tuppkam till henne, vad töntigt"
I början brukade jag försöka få ner den, men gav snart upp och nu gillar jag den faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0