2011-05-31

Hallå! Här var det livat..
Igår var vi och firade svärmor, det var så trevligt, blev kvar hela em så hann inte med så mycke bloggning.
Idag har jag först varit upp på stan på ett möte, sen hem till Stjärten på fika, så trevligt :) Tyvärr han jag inte bli kvar där så länge, för sen var det visning på BB halv 5, man blev ju inge avis på dom som låg där med sina små för det :P Sen raka vägen till grannkommun, Degerfors, där vi blev bjudna på grillat hos Åge och Camilla. Supergott, och så trevligt! Länge sen jag garvat så mycket! Det är förresten inte dåligt att bli bjudna på mat 2 dagar i rad sådär :)

Så det var min start på veckan :) Har inte hunnit med så mycket annat..

Imorrn är det första juni!! Det är väl sommarkänsla om nåt?

WE ♥ IT
Tumblr_lm0irlvmvj1qcjclio1_500_large



 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nästa gång får vi se till och ses längre :) <3

2011-05-31 @ 22:58:25
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0