sött

Dagens nyhet är ju kanske inte att jag gillar katter. Djur överlag.
Jag älskar dom. Har alltid gjort. Hade Lassie-förbud hemma när jag var liten.
Blev heelt hysterisk. Minns hur mamma suckade över mig :P
Folk kunde skjutas och dödas hej vilt i filmer, men om ett djur skadades, var jag otröstlig.
Vem försöker jag lura? Var? Jag blir fortfarande otröstlig. "Men hunden då?"
Om det är ett djur som räddar någon, ojooj, det blir kaos i min själ.

Blev en halv novell typ, det enda jag vill egentligen är att fråga "hur fan kan man inte gilla katter?"
Eller ja, djur öht. Hundar och katter är mina svagheter. Har inte fastnat för hästar.
Har sin naturliga orsak, första gången (typ) jag sattes upp på en häst skena den (säger man så?) och jag flög av.
Men dom är ju fortfarande otroligt fina, men har därav ingen direkt erfarenhet av dom.
Då menar jag med kärlek och närhet som dom säkerligen ger.
Det har jag från katter och hundar. Därav kärleken till dom.

Kolla, nu skenar jag iväg, igen, expert är jag på det.
Ska egentligen bara skriva nån mening, sen blir det ett A4.

Jag vill bara tvinga er och kolla på dethär klippet!
Man blir så varm i själen, i hjärtat. Visst? :)




Så mysigt ♥
Dom är så mysiga, älskar att vakna upp med mitt hjärta (oftast på mig).
J tycker inte det är lika kul att vakna upp med henne i hans ansikte.
Han är allergisk, hon gillar husse.

Jag vill ha massa katter! Och jag måste ha en hund!
Jag vill ha 2-3 grisar, kossor, får, höns, ja..


Kommentarer
Postat av: Elenore

Ja det där klippet är helt underbart <3

2011-06-24 @ 10:27:41
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Erika

Hahah jag har inte sett den fina länken förens nu!

Men alltså, jag gillar alla djur, hundar framför allt, men även hästar, kor, grisar, får, getter, kaniner.. Jag gillar även tigrar, lejon, elefanter, gnuer... Då gör det väl inget om det är så att jag inte gillar katter? Jag gillar ju alla andra normala djur..

Dessutom låter det ju som jag är världens kattplågare, det är jag ju inte! =P

2011-07-01 @ 10:53:02
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0