BM besök v 40

Vi vann inget igår :( Skitspel! :P
Men vi hade en trevlig stund, att det kunde vara så kul med bingo.
Jo, två lika trötta människor i en bil i flera timmar, det kan nog bli annat än fjanterier :P

Idag var det (peppar peppar) det sista besöket hos BM.
Vi bokade in ett besök den 9de, vore väl självaste fan om jag kommer gå på det.
Men men..
Jerry var med också :) Allt var tipptopp, härligt :)
Men hon har inte fixerat sig ännu, vilket jag kunde ha talat om utan att hon skulle behöva köra ner sina fingrar i min stackars mage. Aj..
Hon brukar ju som sagt lägga sig i en båge, rakt över magen.

Sen tog vi en frulle på stan, till banken, hem och jag fortsatte måla på korgen och hängde tvätt, sen började vi klippa gränhäcken, sen tog vi lite mellis, gick och la oss och sov i dryga timmen, sen fortsatte vi ansa en annan rund granlikande buske, sen våra töjor (tror jag det heter) samt klippte ner en syren. Sen iväg till tippen med allt skit, sen målade jag klart korgen (det blev stensnyggt) sen torkade jag ur nya kyl och frysen i källaren, och kopplade in det :)
Sen blev det att hänga in tvätten, matlagning för att sedan åka och storhandla.
Nu har jag precis diskat, just nu har vi besök av Tim och Anna-Karin och sen ska vi in i duschen.

Ja, jag ville bara visa att dagarna går i ett här. Bloggen blir lidandes, tyvärr..
Men jag tror ni överlever. Imorrn blir nog lite lugnare, tror jag..


varje dag är en dag närmare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0