2 days to takeoff

Nu är jag fanimej stenstor, nu vill jag ha ut denhär ungen!
Men icke då, varje morgon kör hon sin morgongymnastik.
Ibland tror jag hon bara retas.
"Kolla, näe, än har jag inte fixerat mig"

Det känns som att det hör till att ha starka förvärkar flera dagar, kanske veckor innan.
Och det är inte mycket jag känner av nu alltså.
Visserligen är jag jätteglad över det, fy fan för att ha ont hela tiden.
Det är ryggen som värker om jag inte fått sitta på länge, det är foglossningen och svullnaden.
Och det jag lider mest av just nu, är faktiskt när hon snurrar omkring.
Det gör faktiskt skitont, i större delen av magen.
Det jag menar är att det känns så sjukt långt borta att föda barn.
Sjuukt långt borta.
Inga känningar alls. Åh, jag tror det är ngn som jävlas med mig. Det är bara gaser..

Kolla, jag kunde ladda upp en bild! Weej!


Såhär ser mina fötter ut, framför allt på kvällarna.
Och vaderna, men det syns inte på bilden, stenhårda är dom.


Kommentarer
Postat av: Erika

Stå ut nu sista.. Hon är snart här!

2011-07-28 @ 12:34:21
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Elenore

Svar: Jo jag har läst att måttet kan stå still någon vecka när bebisen fixerar sig, vilket den hade gjort sist jag var där. Men nu har det gått totalt 3 veckor på samma mått, eller 1 cm minus till och med sista veckan. Får hoppas att det "bara" är att den är liten, för det får den gärna vara, hellre det är ovanligt stor ;-)

2011-07-28 @ 15:12:46
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0