0 dagar kvar

TODAY IS THE DAY!
Dagen jag räknat ner till såå länge.
Visserligen har jag inte förväntat mig bebis just denna dag, men man måste ju ha ngt att räkna ner till.
Men idag har jag maassa värkar, blir nog bebis idag. Eller inte!



Jaa, det blev som jag misstänkte igår.
Blev en väldigt tidig kväll för mig, då jag fick migrän.
Fyfan, jag glömmer (förtränger?) hur hemskt det är med migrän.
Blää :( Men idag är huvudet sådär dageneftermigrän-segt.
Skönt att dunket är borta iaf!

Nu ska jag strax äta ngt, har inte ätit sen 2 igår herregud vad blire :P
Efter det blir det en låång dusch, sen in mot Örebro.
Det står shopping på schemat, samt att fira storebror som fyller 29 imorrn.
Herregud, fyller han verkligen 29?! Ja det gör han fanimej.
Vart är min skejtåkande tonårsbror? Han var ju nyss här.
Jaja, tårta och grillat står minsann på menyn.

Jag tror det blir en greejt day today :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Idag!!! Spännande!

2011-07-30 @ 10:49:45
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0