belly bandit

Vet ni vad jag har klickat hem?

Jo, en belly bandit.
Jag har läst så många bloggar där nyblivna mammor testat, och alla verkar älska den.
Så nu är en påväg hem till mig, tänkte att jag måste prova :)

"Belly Bandit Original

Den hjälper kroppen att återhämta sig snabbare efter förlossningen. Belly Bandit har blivit en favorit hos både Hollywoodmammor och tusentals andra mammor i USA och sprider sig nu över världen! Produkten är designad för att hjälpa till att stödja magen och midjepartiet efter en förlossning och ge en snabbare återhämtning av figuren. Belly Bandit fungerar också som ett stöd under amning. Kan användas från dagen efter förlossning och rek. tid för användning är 6-8 veckor från det att bebisen fötts men kan användas längre vid behov. Även efter kejsarsnitt hjälper Belly Bandit kroppen att återhämta sig snabbare och ge ett skönt stöd.

Belly Bandit är en mjuk gördel som ger stöd åt mage, rygg och ben. Att linda midjepartiet efter förlossning har varit en sed i många kulturer under århundraden. Nu har många av Hollywood stjärnorna gått ut i intervjuer och meddelat att de valt samma metod i form av Belly Bandit som t.ex. Angelina Jolie, Halle Berry, Jessica Alba, Tori Spelling och Gwen Stefani som alla är nöjda användare av produkten!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0