2011-04-06

Vad roligt det är att logga in och mötas av massa kommentarer! :)
Jaa jag får be om ursäkt för frånvaron, men jag fann verkligen ingen tid till att blogga igår tyvärr.
Stressad, stressad, stressad.. (nivet han i sveriges värsta bilförare?) :)
Men vi håller på att flyttstädar lägenheten.
Men nu ligger hjärtat fortfarande och snoozar kudden, så då får jag passa på :)

Igår hittade jag den sötaste klänningen inne på kappahl.


Så söt man ska vara i denna då! :)
Jag har säkert stulit denna söta bild från någon nu, ber om ursäkt i förväg för det!
Men måste bara få via upp den fort fort!

Köpte även en body inne på lindex :)

Visst var den söt?
Samma sak här, dock tror jag den kom från hemsidan.
Jag måste verkligen låta bli att shoppa allt för mycke kläder nu.
Men det finns ju såå mycket sött och fint.
Rätt vad det är så står jag mitt bland babykläderna, från ingenstans liksom.
Det är inte lätt.
måste.låta.bli..

Nu har J vaknat :) Its alive! Dags för frulle!
Sen åter bort till lägenheten, hann faktiskt med bra mycket igår.
Sen ska det skrivas kontrakt och sen ska jag ut och äta med mina brudar ♥

Hoppas ni alla får en bra, härlig onsdag!


Ps.
Jag har nya stensnygga gummistövlar.
På riktigt är jag glad för att det regnar idag me, så jag får använda dom idag me :)
Jag älskar dom, gör vilken regnig dag som helst lite roligare!
Jag tror man hatar dom, eller älskar dom...
Ska fixa bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0