whats up?

Jag vet inte men jag verkar inte kunna ta mig tid till att blogga just nu.
Det är fullt upp mest hela tiden faktiskt, men ett blogginlägg tar ju inte allt för lång tid att skriva heller så det är ju egentligen ingen ursäkt.. Vet inte riktigt vad det handlar om?

Igår blev Elsa 9 månader gammal (ung) mammas fina ♥ Idag har vi varit till badhuset och plaskat, jättemysigt och kul. Nu på kvällen så lyfte jag upp henne när hon satt på mattan i vardagsrummet, sen gick jag till datorn där Anton satt (vad kan det vara dit, 5-7 meter kanske) och då hade hon hunnit somna. Då är man trött, lillskruttan ♥ Imorgon ska vi upp på stan en sväng, sen blir det öppna 12 - 14.30 sen knata hemåt och packa det sista för vid 16 kommer pappa och hämtar upp oss sen beger vi oss till mamma igen för några dagar.
Det ska bli mysigt, och på fredag väntas det utgång i Örebro med tjejerna, ska bli skoj :)


Bjuder på några bilder från förra Tisdagen.











Juste, nya modet är tydligen att vara mösslös. Sliter av sig mössorna hela (HELA) tiden.
Knyter jag fast dom blir hon galen istället.
Funderar på att tejpa fast dom? Eller nån som har en snällare ide? :)


Kommentarer
Postat av: Elenore

Grattis till 9 mån!! Så fint rött hår hon har!

Samma sak här med vissa mössor, speciellt solhatten. Men han gav upp efter några gånger. Så än så länge är mamma envisast här ;-)

2012-05-09 @ 23:48:13
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0