moves like jagger

Aaah, skjut mig! Ytterligare en stenjobbig natt. Jag var helt färdig i morse! Och Elsa med för den delen.. Hon hinner inte vara vaken länge innan hon är supertrött igen. Det är ju dumt att sova på natten istället ;)
Men idag vilade vi faktiskt middag på en timma tillsammans i sängen. Hur mysigt som helst :)

Vi kom iväg till öf igår, kaffedrickande, sång, lek och bajsfest hann vi med där.
Sångstunden är ju för rolig iaf. Musik över lag faktiskt. Så fort dom sjunger i barnprogramen så slutar hon med allt hon gör och blir förhaxad av tvn. Söt. Sitter ibland och skuttar lite också, tror hon hemskt gärna skulle vilja kunna dansa.

Igår kväll var jag och fina vänner iväg och käkade på Woodys. Trevligt som bara den, gott som tusan med. Men efter 2 timmar kände jag att jag fick abstinens av att få komma hem. Hem till Elsa och Corona.

Igår fick hon smaka på majsvälling som vi hade hemma, men det var ju pyton. Och efter det så hade hon tvärvägrat kvällsvällingen (mild havrevälling) som hon vanligtvis älskar. Och idag var hon också trälig som bara den. Helt inställt på att det ska vara äckligt haha. Men jag är ju envis som en tok.

Idag har A åkt till sin mamma, blir alltid så tomt och trist när han åkt..

Nu ska jag mumsa i mig apelsiner och vänta på att J ska sluta jobbet. Tråkigt att vara ensam..
Så väntar jag med spänning på natten. Snälla, låt oss få sova gott hela natten. Eller iaf lite av natten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas verkligen ni får en bra natt. Det sliter så sjukt mycket på en annars. Styrkekramar!!

2012-03-16 @ 21:24:51
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Elenore

Håller tummarna att natten går bra!

2012-03-16 @ 23:45:18
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0