update

Jag har ju nån kärlek till melodifestivalen. Hela konceptet, att hela Europa tävlar mot varandra, med musik.
Så J har ju inget val, samma visa varje år :) Några lördagskvällar sitter han bänkad.
Det roliga är att han numera också gillar det.
Så jag är supertaggad inför kvällen. Just nu är det Torsten, och jag TÅL inte människan.
Jag vill inte vara den som är den, men från första stund han dör upp i denna tävling så fick jag svårt för honom..
En av bandmedlemmarna höll på att komma upp jämnsides med honom när dom skulle traska fram till scenen - varav Torsten puttar tillbaka honom? Sen tar han programledaren på röven? Vad är Gina? 21 kanske? Allvarligt?

Vad fan gör han i finalen? Ussh!

Jag tror Loreen vinner, det vore toppen, men vi hejar på Danny - Jerrys pojkvän ;)

Nej nu har han skrålat klart...

Kommentarer
Postat av: Elin

Min bekants dotter skrev: Men mamma han är ju sjuk, tänk om han smittar dom andra... Så frisk varken är han eller ser han ut att vara. ;) go loreen

2012-03-10 @ 22:33:12
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0