mattes

När Elsa sover så är jag alltid hos Corona. Tar av henne tratten så att hon ska få tvätta sig.
Men man måste alltid sitta som en hök på henne, och trots detta är hon på stygnen några gånger/tvättning.
Men oftast hinner hon ju inte göra ngt eftersom jag sitter 5 cm därifrån.. 
Att hon inte bara kan ge sig?!
Hon har ju som sagt redan dragit loss ett stygn, redan i Torsdags, och jag vägrar att det blir ett till!
Hon kommer ju få gå med tratten i flera veckor om hon inte bara låter bli stygnen!
Skitjobbigt, för hon fjantar till sig och går in i allt, varjenda dörrpost hon passerar typ.
Och sen dom ledsna ögonen. Men det är klart, hon blir så begränsad med allt, kan ju inte ens tvätta sig när hon vill + att hon inte får gå ut.

Åh, jag skulle skjutit upp kastreringen nåt år till!
För dethär är inte kul alltså..


Kommentarer
Postat av: Elin

Det läker rätt fort ändå, våra var dock såååå mycket mer uthärdliga efteråt, ingen som skulle ut (det var innekatter) hela nätterna. Härda och skäm bort med god mat.

2012-03-18 @ 10:40:34
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0