fuck it

Jag har cencurerat gårkvällens inlägg. Men jag var helt förkrossad faktiskt.
Hade ju inte förväntat mig ett viktras eftersom jag fortfarande äter vanlig mat, men nåt kilo hade ju varit en morot? En start, ja något! Jag ammar ju också fortfarande, ja jag trodde jag hade oddsen med mig..
Så jag antar att om jag ska få nån skillnad måste jag ändra den vanliga maten? Åh, orkar inte det!
Shakes eller lchf? Jag som missbrukar frukter, det får väl bli shakes då.. Samt frukter då.. Eller viktväktarna? Jag är inte så insatt..

Men åh :(

Jag ska inte börja blogga om vikt och träning, försöker hålla det utanför, men igår behövde jag bara få ur mig det. Så..

Sol idag, ska bli runt 15 grader, så nu ska jag göra allt annat än att pw för att tappa vikt! För det var ju jävligt dumt att tro att det skulle hjälpa..


Kommentarer
Postat av: Elenore

Jag vill absolut inte vara besvärlig. Men jag vill bara att du ska veta att det är inte bra att banta när man ammar. Det frigörs massa skräp (kemikalier och annan skit) som kommer ut i bröstmjölken. Kolla med BVC om du vill veta mer, eller googla det finns säkert massa info på nätet. Jag läste precis om det i en annan blogg och minns att jag läste om det i början när jag läste allt jag kunde om amning när jag hade mina problem.

Hoppas jag inte skrivit något dumt nu, hejar så klart på dig!! Heja heja ;-)

2012-03-21 @ 23:47:06
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Jennie & Grodorna

Om jag får göra en liten inflik. Jag tror inte på metoder. Det är kalorier in, kalorier ut som gäller. Så jag tycker du till en början ska börja läsa på istället för att prova olika metoder. Jag mår som bäst då jag äter varierad husmanskost. mums :)



Kcal år svårt. Dom borde göra om alla innehållsförteckningar på varorna. exempelvis 1 liter juice = 50 minuters promenad



2012-03-22 @ 12:00:02
URL: http://jennieskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0