emmaljunga city cross

Idag har jag bytt till sittdelen i vagnen. Och jag måste säga att jag älskar vagnen. Allt med den, finns inget jag är missnöjd med. Även nu med "sittdelen". Och fin är den med, jag får massa komplimanger (komplimanger, eller vad säger man?) om den också. Bästa bästa!

Igår kom Therese och Peter förbi, och så hjälpte Peter till att byta ut delen i våran ugn. Så nu har vi ugn igen! Det firade vi med varsin planka igår kväll ;)
Och idag skulle jag fortsätta fira, och bara snickerskakor till J. Men sen upptäckte jag att dom ska ju inte ens in i ugnen haha. Vilket ras.. Misslyckade blev dom också, eller ja dom var tydligen goda men fula. För höga tror jag. Aja bättre lycka nästa gång.

Natten var dålig igen.. Jag antar att vissa inte gjort sitt och klämt på sina tummar?!
Nåja, jag ska försöka att inte bli så sen i säng ikväll.
Nu tänker jag avsluta inlägget också för jag orkar inte tänka och bara slinter på tangenterna..






Kommentarer
Postat av: Elenore

Oj oj sorry lovar att hålla dom hårt hela natten ;-)

(kommer ett inlägg om mat så fort jag får en stund vid datorn, orkar inte skriva så långt på mobilen)

2012-03-18 @ 23:50:51
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0