booomfaleralla

J jobbar, Anton är hos sin mamma och Elsa sover.
Så här sitter jag själv, och det känns inte alls bra..
Jag som brukar älska att vara "ensam", men jag antar att jag försvunnit lite sen jag fått barn.
Hade iaf det på känn, så tanken var att hålla lilla fröken vaken till halv 9 - 9 tänkte jag.
Men det gick bara inte, supertrött var hon så efter kvällsbad så somnade hon efter bara halva flaskan med vällingen.

Så nu tänkte jag kolla lite på en ny header, inget speciellt hade jag tänkt mig men lite mer uppdaterade bilder på Elsa skulle ju kunna vara ngt..
Har även en hel del inlägg i skallen som jag vanligtvis aldrig lyckas få tid till att skriva ner, kanske ska tidsinställa några?

Jaja, bara för att jag skrivit sähär nu som kommer det hända ngt, Elsa vaknar och är pigg om några timma eller ngt!
Jag brukar alltid få äta upp vad jag sagt..

(här skulle det vara en bild, men blogg.se verkar inte tillåta det? Så testar senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0