att få vara tillsammans

Jag älskar att vara hemma med Elsa.
Ibland vill jag bara sätta mig ner och gråta.
Men oftast inte. Oftast så pussar jag ihjäl henne. Tills hon vill gråta, haha.
Man kan inte få för mycket pussar av sin mamma. Thats it!

Vi har pratat lite om att jag skulle jobba nu i sommar, så får J vara hemma med henne.
Men nej, det fungerar inte. Han kan få vara hemma med henne senare. Och ja, det var ok med honom.
Men jag kan bara inte, inte än. Alldeles för liten (är min ursäkt) Kommer jag någonsin bli redo för att jobba igen?
Att inte vara med henne hela tiden? Jag saknar faktiskt att jobba, men inte än..

Jag är en stolt stolt mamma! Märks inte alls va? Men jag kan liksom inte få nog av henne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0