7 days

Jobbig natt. Hon började gnälla strax före 5 i morse. Jag förstår inte vad hon gnäller för? Hon gnäller, jag stoppar i nappen, så blir hon tyst i 5-10 sekunder. Sen börjar hon gnälla igen, så då får jag ta ut nappen, sen stoppa i den igen, och om 5-10 sekunder så gnälls det igen.. Det är ju inget fel. Till sist gick vi upp iaf, bytte blöjan, sen somnade hon om snabbt igen. För att drygt timmen senare börja igen.
Så det är varken blöjan, mat får hon, trött är hon, hon har nappen, täcke.. Jag förstår inte? Ser ingen tand på väg upp, hon har heller ingen feber. Har jag missat nåt?

Det är inte bättre på dagen heller, Corona springer omkring och tycker synd om sig själv. Vilket givetvis resulterar i att det värker i mattehjärtat.. Men det gick iaf bra igår, inga komplikationer. Hon piggnade snabbt till, och tog sig omkring på svaga, vingliga ben. Framåt kvällen och idag är hon som vanligt då, eller ja så mycket som vanligt hon kan med tratten.
Men nu är hon iaf kastrerad, öronmärkt och vi passade på att ta årets vaccination samtidigt.
Nu är det gjort, men nu väntar en jobbig vecka! Hon är på stygnen så fort hon får chansen, försöker dra bort dom. Och på ytterdörren så fort hon får chansen.

Nu är det gnäll igen. Inte meningen.. Idag ska jag och min älskade dotter försöka komma iväg till öf. Det kommer hon gilla :)


Kommentarer
Postat av: Elenore

Utvecklingsperiod kanske? Läste någonstans att det kan vara krångel vid 7 mån. Jobbigt när man inte vet vad man ska göra för att hjälpa de små.

2012-03-15 @ 15:08:30
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0