sweet dreams mylove

Mitt älskade lilla trollhjärta ♥


Äter mangopure.


Nyvaken.

Jag tycker jag tar foton hela tiden, men det känns ändå inte tillräckligt.
Jag vill ta mer foton, vid mer tillfällen. Jaja, jag kan ju inte bo med kameran i näven..

Denna vecka slutar J 16 istället för 18 som det vanligast brukar vara.
Vilken skillnad, lyx, man hinner ju med hur mycket som helst på kvällarna!

Så ikväll nattade jag Elsa runt 20.
Annars brukar hon alltid vara vaken med oss tills vi går och lägger oss.
Det är just eftersom J vill hinna vara med henne så mycket som möjligt.
Men som sagt, nu har han ju slutat tidigare. Så nu sover hon.

Jag saknar henne, sa det till J, och han känner samma sak.
Haha, vilka orutinerade föräldrar va?!
Blir ju konstigt när hon inte är med oss, eftersom vi är vana att alltid ha henne under armen ;)

Jaja, snart får jag krypa ner bredvid henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0