töntigt inlägg

Ni vet förra fredagsincidenten, det har blivit en trend.
Numera vaknar hon mellan 07-08 varje morgon.
Som sagt, det är ju faktiskt rätt mysigt att gå upp så tidigt (ja, tidigt för mig), men som sagt nr2: Jag gillar ju att sova liite mer.

Igår hade vi en jättemysig dag!
Skulle egentligen få besök, men det blev inte av så vi åkte hem till stjärten istället.
Där blev det massa prat, mys och kladdkaksfika.
Sen gick vi iväg till Anna och hennes butik, hon stängde igen en sväng och vi gick och fikade innan vi gick tillbaka till butiken en sväng innan vi åkte hem igen.
Det var en jättetrevlig dag ♥

Idag då? J jobbar till två, sen ska vi iväg och handla lite, ikväll står planka på menyn samt så klart melodifestivalen! :) Men först ska jag försöka få nåt vettigt gjort nu när Elsa sover, så det inte blir som vanligt att jag fastnar här i nån slags bloggdimma och på ett ögonblick har det gått en timma och hon vaknar igen..


"vad har du där faster?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0