TGIF!

Igår efter kvällsmaten så började Elsa prata lite som hon oftast gör nuförtiden innan hon slocknar.
Det är mysigt!
Men då lade jag över henne från våran säng till sin egen.
Där grejade hon lite, jag tittade in några gånger och stoppade om henne, och sen somnade hon :)
Och sov! Ända till 05.00!
Om man jämnför det med natten innan så är det ju fantastiskt!
Då lade jag över henne mellan oss för lite mat, tanken var att jag skulle lägga tillbaka henne igen men, det var för mysigt så jag struntade i det ;)
Älskar ju att samsova, men om hon sover så mycket bättre i sin egen säng så är det inget att fundera på ;)
Hon vaknade efter det en gång till för lite puppe innan hon tog morgon runt 07-07.30 ungefär. Jag lyckades iaf snooza till 08.00 ;)

Nu kan man inte ropa hej för någonting, men det var så skönt att få sova lite bättre inatt efter natten innan (no shit?!) samt att HUR mysigt var det inte att få krypa tätt intill J och somna i hans famn igen?
Som vi alltid gjort! Jag somnade nog tamejfan med ett leende på läpparna :)

Men som sagt, hur den kommande kvällen/natten blir vet man ju minst sagt aldrig.
Minns tillbaka till de 3 första månaderna när hon vaknade första gången 08.00 för mat, somnade om och vaknade sen runt 10. Det var tider det ;) Men jag visste ju att det inte skulle vara så för alltid :)


Smaskar på banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0