shit

Förresten, nån mamma (pappa) (eller bara bajsinsatt annan människa) som har ett bra tips på bot mot en hård mage?
Masserar och ger katrinplommonpure, men ändå blir det inte bättre..



Och nya projektet nattning har vi inte riktigt kommit igång med :P
I förrgår fick hon vara vaken med oss till 22.30 ungefär. Då hade hon visserligen sovit i bilen ca 20 min vid 18.30 samt powernappat ca 5 min vid 19.30.
Igår nattade jag henne vid 21 - 21.30 och då somnade hon fort, och då hade hon inte sovit sedan 15-16.
Hmm, ja, vi får se hur det artar sig..


Kommentarer
Postat av: Elin

Undvik blåbär som stoppar upp och kör med katrinplommon, päron och majs. Äter hon ersättning ge lite messmör i, ja det är salt men fungerar och var vad sjukvårdsupplysningen rekommenderade min vän. Kram

2012-02-10 @ 16:14:10
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller byt ersättning om hon får det.

2012-02-14 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0