Nu kanske ni tror att hon fortsatte sova s...

imag1788_1328690 (MMS)

Nu kanske ni tror att hon fortsatte sova sött igår. Det gjorde hon inte. Jag var bara för frustrerad för att ens vilja blogga.. Åh vad vi fick kämpa, det var för att jag var så envis och vägrade att hon skulle få "komma upp". Näe, operation läggning börjar nu. Nu är hon så pass stor. Jag älskar att samsova, det är så mysigt och det är jag inte riktigt villig att sluta med än, men hon ska somna i rimlig tid nu. Vi behöver inte somna alla tre samtidigt.. Haha, kan nån ge mig lite tålamod? Har en känsla av att det kan komma behövas :P


Kommentarer
Postat av: Elenore

Borde oxå börja med lite bättre rutiner. Linus somnar oftast mellan 23 o 01 på kvällarna, hade ju varit trevligt med lite vuxentid ibland ;-) Får se när vi orkar dra igång det projektet. Önskar er lycka till!!

2012-02-08 @ 15:19:21
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0