mild havrevälling is the shit

Fick väcka henne, ge henne lite välling och sen nattades det i sängen istället.
Det går bättre när pappa nattar än när jag gör det.
Konstaterades i fredags då jag inte var hemma, innan har jag alltid nattat, varför vet jag inte riktigt, jag har velat det helt enkelt tror jag..
Får se hur natten blir nu när hon har det som hon har det.. Är inställd på en jobbig natt, lika så bra ifall att.
Annars brukar det vara så att hon somnar i sin säng runt 8, vaknar en gång på natten för lite mat sen lägger jag tillbaka henne i sängen. Så sover hon tills morgonen. Så ser det ut just nu, men vanor är ju väldigt lättutbytliga när man är 6 månader.

Fredags ja.. Spelkväll hos Sophie med stjärt och blirriblirr :) Fick i mig en hel vinare, men det tog ju drygt 5 timmar så kände inte mycket när jag låg i sängen hemma vid 12.
Mer än så vill jag inte ha det, perfekt så och om det skulle dröja ytterligare 1,5 år tills nästa gång så är jag nöjd ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0