hopp

Jodå, det blev allt en god morgon ändå. Får ju vakna upp med världens bästa ♥.
Egentligen gillar jag tidiga mornar, men det säger jag inte för ofta..
Gillar ju att sova lite mer.
Elsa sover nu sin andra nap för dagen, trött.nu.


Elsa fick provhoppa i gungan samma kväll som vi köpte den.
Igår hann vi inte testa den, men även fast hon var trött när hon prämiärhoppade så gillade hon det massor.
Men man kan väl inte säga så mycket efter ett åk, återstår att se :)

Och ja, Corona skulle ju vara med..


"Vad mysigt med en filt här mitt på golvet, till mig"





Kommentarer
Postat av: Elenore

Haha vilka sötisar :-)

2012-02-10 @ 13:22:33
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0