Är klar med förlossningsberättelsen! Lite ...

imag1765_1328117 (MMS)

Är klar med förlossningsberättelsen! Lite småpill kvar, och så ska jag lägga till bilder, så ska fixa det så fort fröken sovit klart - hon somnade i min famn, vill inte flytta henne då hon har varit så ledsen en sväng innan. Hon är hård i magen just nu, sen igår. Har fått lite katrinplommonpure (heter det så?) idag så sen har hon fått bajsat lite. Bara det att det gjorde så jädra ont för henne, bara grät och skrek :( tror ni mitt hjärta gick sönder lite? Inte lätt att vara hård i magen, det vet man ju själv att man vill gråta ibland haha :P hursomhelst, då får man sova hos mamma, och jag har myror i benen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0