Stoppa tiden!

Måste verkligen få tiden att sakta ner nu! Jag hinner inte ens läsa alla bloggar, ännu mindre blogga själv! Får ångest när jag kikar in hos alla mina favoritbloggar, våra bebisar är ju helt stora nu.
Vissa har redan börjat förskolan, Elsa har inte ens en plats! Men de flesta väntar många månader efter ettårsdagen, så jag får andas ut lite ;) Men ändå, det närmar sig med stormsteg.
 
Som ni kanske förstått är det full rulle dagarna i ända, jag förstår inte hur det kan vara så? Kan inte släppa Elsa med blicken innan hon hittat på något hon inte får/käkar på något hon inte borde/klättar på något hon inte kan etc.. Hua :) Just nu har vi pappan i familjen hemma hela dagarna också, trodde jag skulle få lite tid över då men det verkar bli raka motsatsen, en massa passa-på att göra istället..
 
Några bilder ska ni få iaf :)
Födelsedagsbarnet 8/8
 
Vi firade i tre dagar, för att hinna umgås med alla som ville fira, så här kommer några bilder från dagarna efter också :) Tre tårtor hann vi avverka, och hela 29 gäster fick vi. Underbara dagar, men vi var ganska trötta framåt slutet kan jag lova :) Elsa tog en sovmorgon till 10.30 den sista dagen, det säger ju en hel del ;)
 
En bild på en av alla tårtorna också, denna fina har min duktiga syster gjort.
 
Nu känner jag att jag ska sova :)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med en uppdatering :) Och fina bilder :) <3

2012-08-28 @ 20:33:55
URL: http://jennysjogren.blogg.se
Postat av: Elina

Ååå pluttan då! Vilka fina bilder du kan ta! Du måste ta bilder på mig, Elsa och Anton någon dag :)

2012-08-30 @ 02:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0