wordfued

Pga helt dålig respons på fb tänker jag även här dela med mig av mitt wordfued-alias murra88.
Jag är inte alls bra men låt oss leka :)

Jaha fredagskvällen är här, igen, var det inte nyss fredag?
Idag har jag (vi) mest njutit av det härliga vädret, har sovit så skönt i vagnen flera timmar.
Blir lite nere faktiskt, sista "sommar"dagarna, det är såå långt till dom kommer igen, jävla vinter jag avskyr verkligen vintern. Kan vi inte skippa den i år, eller få en mild vinter för omväxlings skull? För det har inte varit kul faktiskt!

Nu har försäkringskassan äntligen fått tummen ur också, ringde en handläggare till mig för några dagar sen, hon var inte dålig på att be om ursäkt heller, erkände att det har varit ruttet av dom. typ så sa hon iaf :P
Så äntligen kan man börja få en liten inkomst igen.

Jaha, nehej..


Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att dom ÄNTLIGEN gjort sitt jobb! Jag la till dig på wf. Esterstedt. :)

2011-09-16 @ 20:29:15
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Elenore

Skönt att det löst sig med fk. Lägger också till dig på Wordfeud, heter elenoreolsson.

2011-09-20 @ 17:37:19
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0