visit

Det har varit lite fullt upp denna vecka, men lite födelsedagsfika hann vi med häromdagen, och idag är det vi som får besök av Jenny, Johanna och Neo.
Det ska bli trevligt :)

Imorrn är äntligen J hemma med oss igen, senast var ju onsdag förra veckan. Så det är faktiskt hög tid.
Tror vi ska iväg på ngt som heter traktorpulling? Haha, jag kan ha tagit fel på namnet.

Igår pumpade jag lite på dagen, tänkte att J kunde få mata en sväng på kvällen.
Tyvärr missade jag matningen, men efteråt hade vi en ganska nöjd bebis.
Chockad såg hon ut också, hihi.
Bara låg där, helt still, och stirrade på J.
"Har du käk, farsan?"

Ska fortsätta städa här nu när bebis sover.
Synd att jag inte kan dra fram dammsugaren. Eller ja, kan kanske jag kan men..


grodbebis ♥
kolla sizen på fötterna, stenlånga :)


Kommentarer
Postat av: Faster Elina

Fasters lilla hjärta då <3

2011-09-09 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0