vardag vardag

Åh, jag tycker det är svårt att blogga nu.
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om, allt är ju bara vardag och det känns som att det inte är såå roligt att läsa om.. Visserligen gillar ju jag att läsa om det så jag försöker :)

Igår och i förrgår har fröken varit vaken i princip hela dagarna. Några korta powernaps på några minuter, sen är man fit for fight igen ;) Sen sover hon ju gott hela nätterna, nån matning framåt morgonen för att sedan somna om igen. Så det är underbart, och mysigt, bara det att hon blir övertrött på kvällarna. Älskade hjärtat, man ser hur hon kämpar mot ögonlocken haha. Man kan ju inte sova om inte mamma gör det ?!
Men idag vaknade hon för käk vid halv 8 ungefär, sen var hon vaken igen för mat 10-11 och nu sover hon sen dess. Måste varit helt slut efter 2 vakna dagar..

På nätterna ska hon ligga så nära så nära, min lilla krabba.
Jag brukar flytta på mig lite, bara några cm, men snart kommer hon efter :)
Vi snackar hudmothud, det är mysigt :)

Inatt blir hon 4 veckor, mygod, det låter så töntigt men jag vill inte att tiden ska gå så himla fort :(
Min lilla bebis, mitt lilla hjärta ♥
Förlossningen kommer bara längre och längre bort, minnet börjar svika mig och jag vill aldrig någonsin glömma förlossningen, fast sakta men säkert blir det bara mer och mer suddigt tyvärr..
Man skulle ha haft en kameraman med sig!

Väntar på "journalen", där undersköterskan och barnmorskan antecknade förlossningens förlopp, men hur lång tid ska det ta att få hem dom egentligen? Vill ju gärna blogga om förlossningen medans jag fortfarande minns den!

Jaha, nehej, avrundar här..


eftersom jag är vidrigt dålig på att tömma kameran så får ni
här en "gammal" bild på en nöjd bebis efter första badet ♥


Kommentarer
Postat av: J

Att skicka hem journalanteckningar tar inte lång tid. Jobbar själv inom LG och får göra sånt hela tiden. Pappersarbetet tar några få minuter, det som tar tid är ju postgången. Konstigt att du inte fick de vid hemgång. Jag bad om det på plats och fick efter utskrivning med mig dem hem i handen :)

2011-09-04 @ 15:55:47
URL: http://BARNKAMMAREN.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0