kräk

Ja är du superkänslig så ska du nog sluta läsa här..

Jag tycker Elsa har börjat kräkas massor.
Alltså stora mängder.
Visserligen så äter hon ju en hel del, så det kan mycket väl vara så att hon har så fått i sig för tok för mycket.
Men, strax efter att hon spytt så blir hon hungrig.
Bara några minuter senare..

Som tidigare idag, då skrämde hon skiten ur mig.
Hon låg i sin säng, på rygg, och tittade och lyssnade på sin mobil.
Jag var in till henne då och då och tittade till henne.
Sista gången jag var inne så hostade hon till 2 gånger, sen såg jag hur hon fick panik, fick ingen luft.
Så jag vickade över henne på sidan, och ut far massa massa spy. Riktig sprutspy. Hur mycket som helst.
Det var hemskt! Nu kommer hon aldrig mer få sova på rygg :P Och jag måste ju titta till henne oftare nu också.
För det var inte kul. Fan, jag som varit så chill annars, inte alls hönsig.
Det fick man väl för det..

Iaf, några minuter efter var hon hungrig igen.. Alltså "herregudjagsvältermammagemigmat"-gråt.

Men inte är det väl nån fara?
Nån erfaren som kan lugna ett orolig mammahjärta? :P
Jag vet att man ska kontakta BVC om det blir mycket "häftiga" kräkningar och så..



Det är så underbart att få vakna bredvid en sånhär skönhet varje morgon :)

mamma ♥ dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0