cookie

Jaa, måste tillägga, hur kan man gå från att vara så nöjd och glad till att vara tvärhungrig så man skriker tills man inte får luft på 2 röda?
Blev en lång, konstig mening men hoppas ni kan läsa den :)

"Varför är jag fortfarande såhär hungrig?" ungefär.
Det gäller att alltid ha ena bröstet ute typ, ifall att :P

Igår hade jag faktiskt namnsdag, heter Ida i mellanamn.
Inget jag brukar fira men blev faktiskt bjuden på kinabuffé till lunch att hjärtat ♥
Oh vad gott!
Sen var det fullt upp hela dagen tycker jag, avslutades med lite fika hos farbror Tim som fyllt 22.
Så många som fyller nu, inte bra för magen, herregud den är verkligen hemsk, min mage.
Det är inte vackert, skulle kunna visa er men vill inte ta bort eran aptit ;)
Näe men den är inte vad den en gång var, den måste bort bort. Överskottshud hej.
Nu försöker jag gå ut och gå så ofta jag kan, men känns som det inte kommer hjälpa på långa vägar.

Så om nån kan skicka över lite motivation tack?

Nej nu måste jag ta tag i saker och ting, Sofie kommer över om en halvtimma ungefär på, ja juste, en fika :)
Mer kakor i magen... :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0