chill

Jag hade ju fått för mig att dom som varken jobbade eller lämnat staden, skulle festa igår.
Men jag hade ju så fel, för jag fick sällskap av Stjärten, Blirren och Erika.
Så himla trevligt, skulle vilja ha er här varje kväll :)

I morse vaknade jag strax efter 6. Och kunde inte somna om. Trots att jag somnade runt 1 igår..
Suuck. Så jag pussade och gosade lite med Elsa tills hon vaknade runt 7 :)
Då var det käkdags så klart. Sen somnade hon om. Men inte jag.
Så jag råkade visst väcka henne igen, haha. Inte med flit nu då.
Då var klockan runt 8, och vi gick upp.
Sen skickade jag in J till sängen (han fick inte lägga sig i sängen med Elsa i mitten när han var full) och vi satte oss i soffan.
Snart var det lite matdags igen, tror inte riktigt hon hann äta klart första gången innan hon somnade om nämligen :P Sen somnade hon, igen. Trötta bebisen. Sen har jag haft tråkigt..
Så strax innan 11 drog jag igång dammsugaren. Till J stora glädje. Haha..
Jaja, kommer man hem vid halv 5 får man faktiskt skylla sig själv om man inte får sova så mycket som man borde (önskar?).

Nu ska jag nog väcka Elsa igen, hemsk jag känner mig idag. Moahaha ?
Känns också som om jag druckit 3 kannor kaffe?

Imorrn blir Elsa 7 veckor. Snacka om att det gått undan. Slow down, where´s the fire?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var riktigt mysigt och trevligt :) det får vi göra oftare :) <3

2011-09-25 @ 17:04:24
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Erika

Vågar du skriva så? Då kanske vi börjar komma varje kväll! ;P

2011-09-25 @ 20:27:42
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0