2-månaderskontroll

Idag var vi iväg till BVC.
Nu väger Elsa 5550 (5250 för 2 veckor sen) och är 59 cm lång.
Skallen är 40,6 cm i omfång.
Trodde hon hade växt mycket mer, det ser så ut.
Men hon följer kurvan superfint ♥
Testade även att ligga på mage, vilket hon hatar haha.
Men just idag var hon så tålmodig..

Nästa besök blir det sprutor! Tror jag ska bjuda med Erika ;)

Har inte fått internet heller, så det blir fortfarande tråkiga inlägg.
Hoppas ni står ut, lovar ändring :)

Hade fint alla :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack så mycket, jag följer med och står för underhållningen, vem vill se när jag svimmar?

2011-10-11 @ 22:29:27
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: My

haha, jag är livrädd för sprutor. Men jag hänger gärna med bara för o se dig tuppa av :P

2011-10-12 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0