19881015

Grattis till mig. Idag fyller jag 19! Eller var det 18? Ja, vilket som kan jag ta ;)
Jag har redan fått den allra finaste, bästa presenten man kan tänka sig


min älskade vackra underbara Elsa ♥  ♥  ♥
Det är en ära att få vara din mamma, gumman!

På andra plats ligger min nya bebis



behöver jag säga att jag har världens bästa kille som ger mig så fina presenter?
Tror inte det va?!

På tredje plats ser jag fram emot thailandsresan som Erika lovat mig!
Det kommer bli en bra födelsedag ;)

Inför dagen i ära har jag bakat bullar, med experthjälp av Anton.
Jag har även dammat. Tjoho. Och beställt tårtor. Det är fan inte illa pinkat.

Har även kärat ner mig i Adele. Och fällt tårar därefter.


Ja, lite catchin up sådär.
Hedda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0