Ja vi campar i Örebro just nu, jag och Els...

imag1450_1321341 (MMS)

Ja vi campar i Örebro just nu, jag och Elsa :) Igår blev det lunch på stan, och lite shopping. Vet inte alls vad idag bjuder på. Elsa har sovit bättre inatt tycker jag. Själv har jag sovit riktigt dåligt.. Tror det kan ha berott på att jag långt bort hört tåget? Har ju hela livet bott ett stenkast ifrån E18/E20, men jag antar att 6 år "i tystnad" gjort sitt :P Vaknade iaf för nån timma sen av att mamma stod lutad över oss "har hon sovit hela natten eller?" Haha va fan?


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket underbart hår hon har!!!

2011-11-15 @ 21:34:20
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha morgon frilla =P

Så söt hon är! =))

2011-11-16 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0