Det är verkligen skitsvårt att få bra bild...

imag1422_1320954 (MMS)

Det är verkligen skitsvårt att få bra bilder på Elsa med mobilen. Hon måste vara helt stilla, sen måste det vara perfekt ljus för blixten fungerar inte att använda, om man inte vill ha massa bilder när hon blundar då. Och ja det får absolut inte vara lite för mörkt, då pixlar bilden sönder (kan man säga så?). Så ni får nöja er med massa kassa bilder när jag bloggar med mobilen. Nu blir det lugnt i soffan, skönt, har härjat omkring här hemma hela dagen. Jag kan säga att det är ett under att jag har kvar hår på skallen, så som jag fäller! Dammsugaren måste innehålla 80% hår, minst Fredag imorrn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0