my baby

Åh, inatt fick jag träffa min lilla smula.
Eller det kanske var en pojke i drömmen, jag kunde inte se det igenom byxorna.
Jag bodde iaf i en lägenhet i Oxhagen i Örebro.
Hade varit hemma hos mamma och pappa som tydligen bodde i huset på falkvägen.
Jaja, fick sällskap hem av min kompis storebror.
Väl hemma hade jag min bebis.
"Ja, jag har blivit mamma" sa jag. "Hon var beräknad till Juli, men hon har kommit redan" (det var tydligen april då). Hon var alltså väldigt väldigt liten, och grymt söt.
Hon satt där i sin babysitter och bara kollade på oss. Det sötaste i världen.
Han tog upp henne och tittade på henne. Sen skulle han göra något, så han lade henne på hatthyllan.
"Nej, jag vill" sa jag då. Så han räckte mig henne. Det var första gången jag höll i henne.
Och det var så underbart.
Känslan som gick igenom kroppen, hennes mjuka hud och lilla kropp mot mig.
Konstigaste drömmen, allt var ju mörkt och dimmigt och allmänt skumt.
Men, känslan när jag fick lägga henne mot mig. Hålla henne. Herregud..

Jag vet tamejfan inte hur jag ska klara mig att vänta!
Speciellt inte om jag ska drömma om henne också..


Längtar efter dig mitt lilla hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0