let the sun shine

Åh, hur underbar är inte solen?
Såå underbar!
Jag bara njuter, helst i solstolen med en bok i högsta högg.
Helt fantastiskt skönt och härligt!

Datorn bortprioriteras, som ni kanske märkt..
Men hoppas ni alla får ta vara av solen också :)



Tänkte dela med min några härliga bilder från skogen

   

Här har ni också en inte helt ovanlig syn här hemma

Så nöjd är hon :)
Men jag är inte lika nöjd över att behöva slänga dom i soptunnan.
Men jag har numera en spade speciellt "framtagen" inför detta :)


Jag är glad så länge hon inte käkar dom.
Hon nöjer sig med att fånga. Och leka. Och visa upp :)
Hon brukar fortsätta leka med dom efter att dom dött.
Jag kan inte riktigt förstå tjusningen i det, dock.
Hon tröttnar ganska snabbt faktiskt :P

Nu ska jag göra kvällsmat.
Det vankas toast, mums!
Ikväll är det ju Greys, gilla :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0