föräldraträff II

Corona mår bra, igår kväll var hon världens gosaste katt, och även inatt då hon legat (på) hos oss hela natten. Såret på bakbenet är mycket bättre, så idag har hon fått vara ute igen. Lyckan när husse faktiskt öppnade dörren när hon stod där och jamade. Även matte är nu igen glad och harmonisk, skrälle vad hon kan påverka mig..


Sötnosen häromdagen ♥

Idag har vi varit på föräldraträff igen, J var med idag också :) Pratade lite om amning och runt det. Har allt fått lära mig lite idag, känns bra :) Nästa vecka är det träff på BB och den "riktiga" amningsinfon. Får se vad vi lär oss. Har aldrig varit orolig ang amning, går det så går det kan jag känna. Men lite info om det är ju alltid bra. Men nu känns det lite som att dom oroar upp mig lite i onödan. Jaja..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0