blommor

Titta vad jag fått!


Jättefin bukett, ihopknuten med ett rött band. Sötaste unge!
Jag blev så rörd, bara måste dela med mig av detta känner jag. Snacka om att killar kan när dom vill..
Jag fick besök av Anton "Varsegod! Det är ju mors dag idag och du är ju min låtsasmamma"
Då har han blockat en stor bukett alldeles själv, till mig.
(ja jag hoppas att han även plockade en till sin mamma, det tror jag också, menar att han plockat en till just mig.)
Jag som älskar att få blommor. En självplockad dessutom, det tar ju priset.
Det var det sötaste på länge. Fick bita mig i läppen för att hålla tårarna borta tills han gått.
Jag kan ju inte bete mig hur töntigt som helst liksom..

Vilka grabbar jag har!



 


Kommentarer
Postat av: Elenore

Underbart!

2011-05-29 @ 21:37:04
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0