2011-05-20

Har haft finbesök idag utav Stjärten, Blirren och Sofie :) Jättetrevligt (för det mesta) och behövligt tror jag, har så mycket bebis i huvudet jämt och ständigt, skönt att bara få vara Murra ibland ;) Denna väntan alltså..

Nu ska jag bara vänta in min J, så han kan starta gräsklipparen för sen måste detdär jävla gräset klippas. Packningen vi köpt till den självgående sög ju gammal svettig ... så jag lär få jobba med den andra, puh säger jag bara men det måste göras nu! Sen ska vi idag äta planka, mm hemgjord planka är för gott! Är bra sugen på detdär moset som varit i ugnen alltså :)

Ha en trevlig fredagskväll allesammans ♥




Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja ibland var det ett kaos verkligen :P

2011-05-21 @ 11:50:31
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0