2011-05-16

Fan, hade jag inte vetat bättre hade jag nästan trott att jag blivit allergisk. Ögonen rinner, näsan rinner och jag nyser hela tiden.. Supertrött är jag också, sov till halv 11 (!!?) idag men skulle lätt kunna slänga mig i soffan nu och slockna på två röda. Nivet, när man gäspar mer än man andas, ungefär?

Måste gå på bio, men jag vet inte, filmen är ju för tusan över 2 timmar lång.
Både min rygg och röv skulle nog ge upp. Blir liksom lite svårt att koncentrera sig när hela röven värker. Att dom ska ha så obekväma stolar. Är inte på biohumör heller. Men att vi inte redan sett senaste Fast and furious-filmen är ju nästan lite pinsamt..

Har världens boingsideer också, vad jobbigt det är att vara begränsad med vad man orkar. Eller ja, orkar kanske jag gör men man är ju inte riktigt lika smidig som man brukar. Att börja bygga kaninbur helt på egen hand känns kanske liite sådär just nu..

Vi köpte förresten pool i lördags också, kommer inte vara helt fel i sommar kan jag känna. Vill få upp den också, så vattnet hinner bli varmt tills värmen kommer tillbaka. När den nu väljer att komma tillbaka. Mulna, gråa, kalla dagar är inte allt för roliga. Om det ändå kunde regna massor, då blir det iaf mysigt :) Som igår kväll, då fick vi somna till regnat som smattrade på fönsterblecket (ord?) utanför sovrumsfönstrena. Synd bara att vi båda var bittra efter "tredje perioden från *#¤@£", det som började så lovande.. Nåja, silver är inte dåligt det heller. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0