2011-05-09

Sådär. Då har det varit helg. Underbart.
I lördags var vi iväg på marken, den sög ju för övrigt men Anton fyndade sig en keps (förskräcklig för övrigt) och ja, älsklingen köpte sig marknadsnougat (skräll).
Det var ungefär det som fanns på marken också.
Men det var mysigt :)

Sen blev det fika. Hela dagen.
Vi hann inte ens med middag, fick koka korv med bröd som hastigast.
Men det var supertrevligt hela dagen också :)
Solsken och trevligt sällskap.
Igår fiskade vi, också hela dagen.
Underbart härligt, tack Åge, Camilla, Oliver, Elina och så klart mina killar :)
Inte en enda fick fick jag, det stavar jag katastrof.
Inte ens när jag slängde i ett stackars litet metspö med mask, inte ens då kunde jag få mig en liten abborre.
Men det var trevligt, och självklart lyckades jag bränna mig.
Bara jag dessutom. Snyggaste bonnbrännan dessutom.
Tack för den televerket!

Ja det är full rulle jämt tycker jag.
Inte mig emot, det får gärna gå fort fort nu så hon kommer snart!
Mitt lilla hjärta ♥
Men i lördags festade tjejerna.
Det är ju trevligt, jag måste ta mig dit en sväng tyckte jag.
Ellerhur.. Sista gästerna åkte härifrån strax efter 8 ungefär.
Efter att ha plockat iordning efter dagens bestyr och tagit mig an diskberget,
ja då dröjde det inte förens jag somnade i soffan.
Igår runt 5-tiden kom jag på att "aajuste, jag skulle ju gå på fest..igår.."
Jaja, jag är ju ändå inte så saknad nu när jag är gravid :P


Kommentarer
Postat av: Erika

Jo du är verkligen saknad, älskade vän! Nästa gång vill vi att du kommer med ditt alkoholfria, torra vin. Kan ju bli en awesome video när du står i soffan med stor mage och skriker "jukebox junkie" (som vi förövrigt spelade i din ära i lördags!). ;P

2011-05-09 @ 13:09:58
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0